اس ام اس های زیبا


گلدون

هنوز برای پرواز دیر نیست بال هایمان را بگشاییم...

 

 

اس اس ام و جوک جوک فارسی جوک سرا جوک جدید جوک ایرانی جوک باحال جوک و لطیفه جوک امروز sms اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز اس ام اس های جدید اس ام اس فارسی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
 

به سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن . . .

 

تا نباشد این جدایی ها کس نداند قدر یاران را کویر خشک میداند بهای قطره باران را

 
 
 

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست ، پس قشنگی های دنیا مال کیست؟؟؟باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست

 
 

هر وقت از پل هوایی رد می شد با خودش فکر می کرد ده ثانیه از عمرش رو تلف کرده روز دهم از زیر پل رد شد از لحظه تصادف تا تموم کردنش فقط صد ثانیه طول کشید !

 

مامانه به بچه اش می گه مسواک می زنی؟ بچه می گه آره. مامانه می گه رو مسواکت خمیردندون می زنی؟ بچه می گه آره. مامانه می گه می خوای دندونات تمیز شه؟ بچه می گه آره. مامانه می گه خاک بر سرت! این همه موقعیت پ ن پ بهت دادم استفاده نکردی!

 

همیشه از فاصله ها گلایه داشتیم شاید یادمان رفته که در مشق کودکی هم برای فهمیدن کلمات کمی فاصله لازم بود

 

اگر 4 تکه نان خوشمزه داشته باشید و شما 5 نفر باشید. تنها کسی که از مزه نان خوشش نمی آید, مادر است!!!

 

دیشب که نمیدانستم به کدام یک از گریه هایم بگریم!!! خندیدم

 

سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری، چای بخورد

 

داشتیم تو خیابون قدم می زدیم كه یهو صداى ترمز شدیدى اومد و دو تا پا كه یكى عمودى یكى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالای سر طرف، كه در این هنگام راننده پیاده شد و در كمال خونسردى گفت: آقا چیزیتون شد؟ یارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حالی كه به سختى نفس می كشید گفت: پـَـ نه پَــ، خودمو انداختم زمین از داور پنالتى بگیرم! راننده گفت: نمكدون! منظورم اینه كه می خواى زنگ بزنم اورژانس؟ یارو گفت: پـَـ نه پَــ، زنگ بزن برنامه نود، عادل اینا كارشناسى كنن صحنه پنالتى بود یا نه!

 

من ندانم که کی ام/من ندانم که چی ام من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم!!

 

بر روی سنگی خواهم نوشت تا آیندگان بدانند!...آدم های زمان من...از هم که دور بودند عاشق میشدند!...نزدیک که می شدند طلاق میگرفتند

 

اگه عشقی نباشه ، آدمی نیست.. اگه آدم نباشه ، زندگی نیست... نپرس از من چه آمد بر سر عشق ... جواب من به جز شرمندگی نیست....

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟ ... ... ... قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه. سوالای چرت و پرت از من نپرس!

 

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. مامانم می پرسه زنگ لوله هاست؟ پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته

 

ماهی باورش شده تور اگه بندازن سرش می شه عروس ماهیا شاه ماهی میشه همسرش ،ماهی باورش نبود تور اگه بندازن سرش نگاه گرم ماهی گیر میشه نگاه آخرش

 

نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد: علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است...

 

میخوای کسی فراموشت نکنه ازش پول قرض بگیر

 

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!

 

از شروع نفسهایه حضرت ادم تا پایان نفسهایه اخرین ادم دوست دارم

 

چقدر پدال دوچرخه دو نفره دوستیمون سفت شده .حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده یا شاید هم تو دیگه رکاب نمیزنی

 

۳-۶-دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم ...

 

محبت مثل سکه میمونه که اگه تو قلک دل کسی بندازی نمیتونی درش بیاری مگر این که دلشوبشکنی

 

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام، نخ به نخ زیر قدم های تو انداخته ام، من همان قالی پاخورده ی خاک آلودم، که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

 
 
 
 

بچه:مامان اون آقاهه رو ببین کچله - مامان:هیس میفهمه - بچه:ااااا یعنی تا حالا نفهمیده

 

ستاره های آسمون فدای یک لحظه نگات - کجایی تک ستاره ام, خیلی دلم تنگه برات

 

دردیک پنجره راپنجره هامی فهمند/معنی کورشدن راگره هامی فهمند/یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن/چشمهابیشترازحنجره هامی فهمند

 

اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بیدار شدی و دیدی همه چیز خیلی خوبه، نه غمی هست نه دردی بدون که دیشب تو خواب مردی! روحت شاد یادت گرامی !

 

بدجوری تودلم نشستی.......پاشودرست بشین!

 

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه آدم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زودتر از موقع نمرده باشه

 

یخ خودش رو برای خنک کردن آب فدامیکنه...... بابا یخ روزگارتیم

 

زندگی بافتن یک قالیست،نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی،نقشه از قبل مشخص شده است،تو در این بین فقط میبافی،نقشه را خوب ببین،خوب بباف!نکند آخر کار،قالی بافته ات را نخرند!

 

S/9> >/> jl >l> Sl فارسیه با دقت ببین نوشته: ای داد از درد دوری

 

غبار کفشتیم! مراقب باش واکسمون نزنی روسیاهمون کنی رفیق!

 
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,ساعت 12:51 AM توسط امین| |


Power By: LoxBlog.Com